Kommande böcker

”Sluta Sälj”

Låt kunderna köpa

Författare: Joakim Harping

Boken kommer att användas som kursliteratur till utbildningen ”Motiverandande Samtal i Försäljning”

Utbildningen vänder sig till försäljningschefer som söker nya vägar till ökad försäljning till såväl befintliga som nya kunder.

Alla företag behöver en KO

En bok om Kundombudsmannaskap

Författare: Joakim Harping och Ingela Harping

Boken kommer att användas som kursliteratur vid vår utbildning av kundombudsmän

Utbildningen vänder sig till människor som älskar människor och vill bidra till företags och organisationers framgång över tid. Utbildningen vänder sig också till etablerade kundombudsmän som söker nya utmaningar i sitt arbete samt till kundserviceansvariga, reklamationsansvariga och klagomålsansvariga.

 

Marknad VS Sälj

En bok som beskriver den verklighet som många upplever i marknads- och säljarbetet. Både Marknadsavdelningen och Försäljningsavdelningen finns till för att generera intäkter och borde samarbeta. De händer inte i tillräckligt stor utsträckning och det är därför boken skrivs.

Författare: Marknadsföringskonsulten Christina Warenius tillsammans med säljkonsulten Ulrika Sandborg skriver boken tillsammans med Joakim Harping

 

Den ännu titellösa boken…

…om jakten på intäkterna handlar om svårigheten att spåra företagets intäkter. Kostnader redovisas på mängder av konton för att det alltid har varit så. Intäkterna redovisas i få och stora konton för att det alltid har varit så. Företaget vet vart kostnaderna kommer ifrån, men intäkterna är svårare att spåra, vilket leder till förbryllande tankar för såväl försäljningschefer som finans- och ekonomichefer.

Författare: Fredrik Holmstedt och Joakim Harping

 


Nyhetsbrev



Vill du ta del av våra insikter och lärdomar från verkligheten?


Fyll i uppgifterna nedan så får du också vårt nyhetsbrev


För tidigare nyhetsbrev Klicka här!